lauantai 28. huhtikuuta 2012

Kohti vappua

Tähän kotiin olen saamassa oman nurkkauksen, jonne saan ompelukoneeni ja muita tärkeitä käsityöjuttuja jotka vielä etsivät paikkaansa.
Siihen liittyen leikin hetken olevani jonkin sortin kotoilija ja tuunasin kymmenen vuotta vanhan laatikostoni hieman uudemman näköiseksi. Vielä tuo ei ole valmis, mutta pikku hiljaa.. Noista maalatuista laatikoista en ole ihan varma, ehkä vielä vaihdan niiden väriä. Samoin runko saa hieman lisää väriä ylleen kunhan liima kuivahtaa.

Laatikosto on minulle äärimmäisen tärkeä, sillä isäni on aikoinaan tuunannut neljästä tuollaisesta laatikostosta minulle yöpöydän. Joihinkin laatikoihin hän sitten kirjoitti viestejä löydettäväksi. Irrotin yhden noista laatikostoista , sillä itse yöpyödälle ei ole enää käyttöä. Halusin kuitenkin säilyttää kaikki ne laatikot joissa jokin viesti on. Emme kotona puhuneet paljon tunteistamme, siksi nuo viestit, kirjoitetut hellyyden osoitukset, ovat minulle erittäin tärkeitä muistoja.

Kävimme tänään miehen kanssa ruokaostoksilla ja sain samalla itselleni vappupallon. Ostamme toisillemme näitä joka toinen vuosi, ja tänä vuonna oli minun vuoroni saada oma. Hyvää vappua kuvan myötä itse kullekin!

2 kommenttia: