torstai 30. elokuuta 2012

Luuppi revisited

Tein huivin. Sen piti olla valmis jo keväällä. Hups. En vaan jaksanut silloin aloittaa. Mutta nyt sen tein viikossa.

Malli on jo tuttu siskolle menneen huivin ja itsellekin tehdyn, sittemmin äitini adoptoiman huivin jäljiltä. Mohair Bias Loop, puikot vitosen pyöröt ja menekki noin puolitoista kerää BB Filati Soft Dreamia. Väri ei ole mun lempparini, mutta äiti itse valitsi, joten mikäs minä olen sanomaan. Maksoin ohjeesta aikoinaan viisi dollaria, joka oli minusta ryöstöä verrattuna siihen mitä sillä sai. Kolmen tehdyn huivin jälkeen rahamäärä ei enää tunnu niin pahalta. En silti kehtaisi ihan tuota hintaa kyseisestä ohjeesta pyytää.

Hovikuvaaja ei tietenkään voinut ilmaista että nenäni alla kulkee juuri se ainoa sauma, jota olin yrittänyt piilotella. Poseeraustyyli taas tulee eräästä animesta, lempihahmoltani Kakashi Hatakelta. Olen tuijottanut nyt Naruto Shippudenia yksitoista kautta kolmessa viikossa samalla neuloen eri näköisiä juttuja. Tänään olen saanut kiinni muun maailman jaksojen perusteella. Jes.

Syksyn auringonsäteet ne vaan on kovin kivat parvekkeella. Voi kun tämä kohta vuodesta jatkuisi paljon pidempään. Onneksi Sukkasato alkaa kohta, pääsee neulomaan taas vähemmän karvaisia juttuja. Puikotkin on tyhjennetty tätä varten. Ylihuomenna.  Jes. Tule jo lauantai.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti