sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Pohdiskelua

Olen jo muutaman kuukauden ajan pyöritellyt mielessäni sellaisen pienen kaupanpuolikkaan perustamista. Pyörittelystä on kehkeytymässä ihan oikeakin juttu, tarkoitus olisi tämän kuun aikana avata pieni putiikki internetin välityksellä.

No mitä sitten kauppaisin? En ainakaan neuleita, sillä en kauppaa muiden ohjeista tehtyjä asioita. Sen sijaan ajattelin tehdä kauppaa sellaisella mistä olen saanut kehujakin. Nimittäin silmukkamerkeillä. Niitähän on tullut tehtyä viime vuoden aikana melko monta settiä ympäri Suomen lähetettäväksi.
Maatuskat ovat olleet viime vuoden hitti. Kyllä pidän niistä itsekin, mutta niiden perään on ihan kyselty monia kertoja! Ihania kyllä, eikö totta?

Itse olen kuitenkin rakastunut näihin veijareihin. Jostakin syystä robotit on vaan niin hienoja. Ja kun ne koristavat neuletta! Ihanaa!

Näitä kavereita haluan itselleni vielä lisää. Ne vaan tuppaavat myymään ennen kuin adoptoin itselleni setin. Ehkä Keski-Suomen reissua varten taiteilen itselleni setin tai pari, ihan vaan siksi että voin näyttää niitä ylpeänä. Olen iloinen siitä että moni on halunnut kotiinsa ja käyttöönsä minun tekemäni merkit, ja ovat vielä pitäneetkin niistä! Pistää nöyräksi. Vähän niin kuin lukijoidenkin määrä. Teitä on kuulkaas aika monta käynyt katsomassa mitä olen saanut aikaiseksi. Aika hieno juttu. Kiitos teille kaikille.



4 kommenttia:

  1. Ihanaa, etsy-kauppaa odotellessa! Olisko joskus tulevaisuudessa mahdollista saada kissasilmukkamerkkejä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kissat olis kyllä hienoja. Täytyy katsella sillä silmällä josko mun luottomyyjälläni olisi kissoja tarjolla. Hyvä idea!

      Poista
  2. Mää varaan sitten ensimmäiset kissamerkit pinkeillä helmillä! :D

    VastaaPoista