maanantai 21. helmikuuta 2011

Meille muutti kaveri ja minä mietin asiakaspalvelua

Ihan vahingossa kävin tänään kaupassa. Ja mukaan lähti ihan vahingossa pieni juttu:
Ehkä parasta. Ja osaan vielä ommella, vaikka viimeksi surauttelin yläasteella! Jee! Säädötkin on tehty aloittelijan mukaan, ohjeetkin on olemassa. Langat osasin melkein laittaa ohjeitta. Ei paha. Kaupan piti olla jo loppuunmyyty eilen, vaan eipä ollut. Niin minä ja kone päädyimme yhteen.

On täällä myös neulottu. Mies kun tarvitsi pikaiseen hanskat kun aamulämmöt lähentelevät -30 astetta täällä etelässäkin. Pikapikaa pistin puikot heilumaan ja tällaiset tuli:
Kuva huijaa, oikeasti nuo ovat vielä pinkimmät. Miehen värivalinnat ja raidoitusehdotukset. Lankana woolia tuplana, pinkki on seiskaveikkaa. Mies siis halusi nimenomaan näin vaihtuvat raidat, kuulemma jotain tekemistä vanhojen tietokoneiden kanssa. Kaikkilangat löytyivät lankavarastoista, jippii! Pieneni varmaan kerällä varasto! Enää miljoona muuta kerää jäljellä.. Varsinkin kun kävin ostamassa Neuletikistä itselleni Regia Silkiä (vaikka monet sitä ovatkin arvostelleet). Viisi kerää lähti, viimiset harmaat. Näihin on jo ajatus kasassa, mutta ehkä ensin teen muutaman jo aloitetun alta pois. 

Täytyy sanoa että kyseisen kaupan valikoimat ovat houkuttavat, mutta ainakin nuoren ihmisen tullessa kauppaan on palvelu jäätäkin viileämpää. Eikä johdu minun asenteestani, olen monesti yrittänyt hymyillä ja pientä jutustelua harrastaa, samaa kuin vanhempi ikäpolvi. Mitään ei sanota takaisin ja muutenkin saa hymyä kyllä kaivaa. Samaan olen törmännyt yhden Menita Outletin rouvan kanssa. Onko tämä ikäjuttu? En usko, sillä Menitalla Helsingissä olen saanut ykkösluokan palvelua, samoin Nordiassa ja Priimassa. Ja voi Fiinaneuleen ihanat myyjät! Ihan mahtava palvelualttius! Fiinasta haen yleensä kaikki Regiani ihan sitä varten kun palvelu on niin hyvää.

Ehkä niillä vaan on aina välillä vähän huono päivä.. Mene ja tiedä.

4 kommenttia:

  1. Meillä asuu juuri tuollainen samanlainen Singeri. Hyvin on toiminut, vaikka harvoin kyllä tulee käytettyä. Pitäisi opetella minunkin kunnolla ompelemaan.

    VastaaPoista
  2. Hyvä, voit opettaa mua sitten käyttämään kun tulee ongelmia :)

    VastaaPoista