perjantai 27. toukokuuta 2011

Kevään viimeinen SNY-paketti

Viimeistä viedään. Harmi kun loppuu, sillä taas tuli niin kiva paketti että oksat pois! Katsokaa vaikka:
Ihanaa Manos del Uruguayn lankaa (tää on niiiiin kiva lanka, aikaisemminkin olen kerran kokeillut ja voi kun on pehmeää neulottavaa!), kiva ohje, kynttilä, puikkopidikkeet ja ihana huivineula! Mistä tiesitkään että olen seilaillut netistä huivineulaa?
Salaiseksi ystäväkseni paljastui Angelique, kiitos todella paljon kaikista paketeista! Se on jännä miten sait ilahdutettua minua joka kerta vaikka luulin että olen todella hankala miellytettävä. Olet ollut oikein mukava SNY.

Täällä muuten voidaan jo paremmin. On ne antibiootit ihmeellinen juttu. Jaksaa neuloakin.

3 kommenttia:

  1. Hei! Kiva jos paketit miellyttivät! Huivineulan valitsin ihan siltä varalta, että sattuisit huhtikuisen Malabrigo-vyyhdin muuntamaan huiviksi. Väri saattaisi sopia ;).

    Ja tosiaan minäkin sairastelin samaan aikaan. Päivän kotilepo keskiviikkona teki kuitenkin ihmeitä, eikä antibioottejakaan onneksi tarvittu. Kiva kuulla että sinäkin voit jo paremmin!

    VastaaPoista
  2. Erittäin hyvä ajatus! Itsehän en ollut päässyt vielä noin pitkälle tässä ajatusketjussa kun intoilin vaan ylipäänsä tosta neulasta :D Eli mieluista oli!

    Hyvä että sulla meni helpommin ohi, mä tosissaan en parhaimmillaan voinut nukkua ja olo oli sen mukainen. Kevät on jännää aikaa :)

    VastaaPoista
  3. Heippa! Juuri palailin postista pakettini kanssa ja piti heti tulla kurkkimaan kuka minulle on yllätyksiä lähetellyt :) Kiitos tästä viimeisestäkin, ihanat langat! Postailen niistä vielä kun saan kameran akun latauksesta ja kuvat otettua... Ihanaa kesän alkua sinulle, ryhdynkin tästä tutkailemaan blogiasi lähemmin...

    VastaaPoista