keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Muuton lomasta

Viime viikot olen ollut aivan kiinni muutossa. Sellaisessa jossa mies oli muuton ajan sairaalassa. Sellaisessa jossa itsekin olin vielä toipilaana. Takana on siis suhteellisen rankka muuttoputki, joka pikku hiljaa alkaa olla ohitse. Onneksi muutimme mukavampaan asuntoon, muuten olisi harmittanut aika urakalla.

Ensi töikseni maalasin muutaman kehyksen samaan sävyyn. Mies totesi ettei huomannut niissä mitään eroa edelliseen. Minä huomasin, nyt ne ovat ainakin saman sävyistä puuta. Muutamissa on jo kuvatkin sisällä, ehkäpä ne vielä seinillekin pääsevät.

Blogissa aiemminkin vilahtanut kummitus löysi paikkansa keittiön kaapin päältä. Sieltä se kurkkii josko jääkaapista löytyisi sillekin jokunen makupala. Keittiössä on jo valmistunut seesamsämpylöitä ja muffinsseja.

Olen ehtinyt myös neulomaan. Kollegasukat, osa neljä. Ihan perus villasukat, jotka vaan tuntuivat kutsuvan juuri yhden ihanan kollegan jalkoja lämmittämään. Arvasin sukkien koonkin oikein! Lankana Raggi jota olen aiemminkin käyttänyt ties missä projekteissa. Tuntuivat lämmittävän saajan mieltä ja jalkoja. Onnistuneet siis!

Ensimmäisenä uudessa kodissa rakensin tietenkin lankahyllyni. Olen vieläkin yllättynyt siitä miten kaikki langat mahtuivat laatikoihin! Hämmentävää, mutta hienoa. Ehkä vihdoin kaivaudun omien laatikoitteni uumeniin ja teen niistä ihanista langoista vaikka mitä, kun ne kerran ovat niin siististi. Kyllähän siellä vaikka mitä ihkutuksia löytyykin!

1 kommentti:

  1. kivat sukat! laitoin taikapallovaihdon nyt pystyyn, jos haluat mukaan!

    VastaaPoista